رویدادها آرشیو خبر ها
حاشیه های حضور رایولا در باشگاه یوونتوس

حاشیه های حضور رایولا در باشگاه یوونتوس

 

همراهی مینو رایولا مدیر برنامه‌های ماتیاس ده‌لیخت با این بازیکن در مرکز پزشکی باشگاه یوونتوس، حاشیه‌های جالبی به همراه داشت که برخی از آنها در قالب چند سوال‌ از او به عنوان مدیر برنامه‌های پاول پوگبا و مویس کین پرسیده شد. رایولا نیز با همان زیرکی و حرفه‌‎ای‌گری همیشگی به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد. او هرچند در مورد تصمیم و پروسه پیوستن ده‌لیخت به یووه نکات جالب‌توجهی را بیان کرد و در مورد آینده کین نیز محتاطانه همه را به صبر و روشن شدن وضعیت او در آینده‌ای نزدیک دعوت کرد اما در خصوص پاول پوگبا، پاسخ‌هایی اگر نه قاطعانه اما همراه با کور سویی امید داد.

 

 

 

حاشیه‌های حضور او در J Medical به همین پرسش و پاسخ‌ها محدود نشد و او در مواجهه با هواداران یوونتوس، با درخواست یکپارچه و صریح آنها رو به رو شد. روایت ماجرا را به نقل ازCalcio Mercato بخوانید:

 

رایولا همانند ستاره‌های موسیقی راک از ماشین پیاده شد و در حالیکه عینک دودی به چشم و شلوار کوتاه بر تن داشت، به سمت درب ورودی مرکز پزشکی یووه حرکت کرد. یوونتوسی‌های حاضر در محوطه بیرونی با دیدن او بر شدت تشویق‌ها و ابراز احساست‌شان افزودند و او نیز که نمی‌توانست به این صحنه بی‌تفاوت باشد به سمت آنها برگشت و با تکان دادن دست به شور و اشتیاق آنها واکنش نشان داد. درست در همین لحظه بود که گروهی چند نفره، یکصدا فریاد زدند: «ما پوگبا را می‌خواهیم، ما پوگبا را می‌خواهیم!» همین کافی بود تا در کسری از ثانیه این شعار تبدیل به مطالبه تمام حاضرین از رایولا شود و همگی خواهان کمک او برای بازگرداندن هافبک سابق‌شان به تورین شوند. او که رفته رفته به درب ورودی نزدیک می‌شد با تغییر شعار قبلی حاضرین به «پوگبا را برای ما بیاور» با چهره‌ای یخی و بدون واکنشی خاص از صحنه خارج شد.

 

 

در روزهای اخیر و با اعلام نیاز اوله‌گنار سولسشر سرمربی نروژی من‌یونایتد به هافبک فرانسوی این باشگاه، شیاطین سرخ برای منصرف کردن رقبا، قیمت او را به شدت افزایش داده‌اند؛ اقدامی که دلسرد شدن یووه و خروج غیر رسمی آنها از پروژه جذب پوگبا را به همراه داشته است. درخواست مشفقانه طرفداران یووه احتمالاً بعید است قلب رایولا را برای همیاری بیش از آنچه طبق وظایفش در این خصوص بر عهده دارد، به همراه داشته باشد اما اظهارات امروز او و حضور همزمان به عنوان مدیر برنامه‌های 5 بازیکن یوونتوس (ده‌لیخت، کین، متوئیدی، پلگرینی و وزلی مدافع برزیلی پریماورای یووه) همچنان ردی باریک از نور امید را در قلب هواداران بیانکونری روشن نگه داشته است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: